Więcej energii, mniej CO2

HydroComfort BS C

Podgrzewacz c.w.u. Przyłącza od góry
  • Wężownica grzejna, ochronna anoda magnezowa
  • Izolacja cieplna z poliuretanu PU z elastycznym płaszczem

Dostępne warianty:

BS 120 C BS 160 C BS 200 C

Skorzystaj z pomocy technicznej kontaktując się z ekspertami Infolinii Brötje.

801 276 853

8:00 do 16:00

HydroComfort BS to stojący podgrzewacz ciepłej wody użytkowej do kotłów wiszących. Wykorzystanie zasobnika pozwala na osiągnięcie wysokiego komfortu ciepłej wody użytkowej. Zasobnik wyposażony został w wężownicę grzejną, oraz ochronną anodę magnezową. Posiada izolację cieplną z poliuretanu PU z elastycznym płaszczem. Dostępne są zasobniki o pojemności od 120 do 160 l.

BS 120C / BS 160C - Zakres dostawy:

  • Stojący podgrzewacz z wężownicą grzewczą
  • Pokrywa górna otworu rewizyjnego
  • Ochronna anoda magnezowa
  • Powłoka emalierska wg DIN 4753 cz. 3
  • Izolacja cieplna z poliuretanu PU (bezfreonowa) z elastycznym płaszczem
  • kolor biały
  • zawór spustowy
  • termometr

BS 200C - Zakres dostawy:

  • Stojący podgrzewacz z wężownicą grzewczą
  • Otwór rewizyjny z przodu
  • Ochronna anoda magnezowa
  • Powłoka emalierska wg DIN 4753 cz. 3
  • Izolacja cieplna z poliuretanu PU (bezfreonowa) z elastycznym płaszczem
  • kolor biały

Dane techniczne

BS 120 C BS 160 C BS 200 C
Sposób montażu
- - -
Klasa energetyczna
C C C

Pliki do pobrania

  • Instrukcje obsługi

    • INSTRUKCJA OBSŁUGI BS C.pdf

      pdf 107.02 KB
      Pobierz
  • Etykiety energetyczne

    • ETYKIETA ENERGETYCZNA BS 160 C.pdf

      pdf 459.44 KB
      Pobierz
    • ETYKIETA ENERGETYCZNA BS 120 C.pdf

      pdf 459.44 KB
      Pobierz
  • Deklaracje i atesty

    • DEKLARACJA ZGODNOŚCI BS C.pdf

      pdf 82.28 KB
      Pobierz
    • ATEST PZH BS 160 C.pdf

      pdf 335.34 KB
      Pobierz
    • ATEST PZH BS 200 C.pdf

      pdf 467.95 KB
      Pobierz
    • ATEST PZH BS 120 C.pdf

      pdf 335.34 KB
      Pobierz
  • Pozostałe

    • INFORMACJA TECHNICZNA BS C.pdf

      pdf 3.46 MB
      Pobierz
  • Instrukcje montażu

    • INSTRUKCJA MONTAŻU BS C.pdf

      pdf 169.9 KB
      Pobierz

Potrzebujesz wsparcia w podjęciu decyzji?

Jeśli zastanawiasz się jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej inwestycji, skorzystaj z konfiguratora, który pomoże Ci dobrać odpowiednie urządzenie.

Wypróbuj konfigurator

Infolinia Brötje

  • Potrzebujesz fachowego wsparcia przy wyborze optymalnego urządzenia grzewczego dla Twojego domu?
  • Szukasz pomocy w kontakcie z serwisantem albo w przypadku awarii?
  • Jesteś Instalatorem lub Serwisantem, który szuka pomocy technicznej z nietypowym problemem?

Zaufaj naszym doświadczony ekspertom, aby uczynić proces wyboru urządzenia grzewczego jak najbardziej bezproblemowym i satysfakcjonującym dla Ciebie! Skorzystaj z naszej infolinii już dziś, aby uzyskać niezbędne informacje i porady dotyczące pomp ciepła i kotłów.

801 276 853
Infolinia czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00.* *W soboty, niedziele i święta w okresie 01.05 - 30.09 infolinia będzie nieczynna.
Podgrzewacz stojący cwu z wężownicą rurową Broetje BS 120C / BS 160 C

Zapytaj o HydroComfort BS C

Jeśli rozważasz montaż nowej instalacji grzewczej lub modernizację istniejącej, wypełnij formularz, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą.

Skorzystaj z fachowego wsparcia

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i pomożemy Ci wybrać produkt idealny dla Ciebie.

    Niniejsza zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie, np. poprzez przesłanie maila na adres: rezygnacja@grupa-hbh.pl lub wysyłając wiadomość na numer 510 807 144. Oświadczam, że posiadam prawo do dysponowania podanymi powyżej danymi kontaktowymi.
    Serwisanci pomp ciepła i kotłów gazowych

    Jak wygląda proces zamówienia?

    01.

    Moje zapytanie

    Pierwszy kontakt

    02.

    Pierwszy kontakt

    Poczekaj na kontakt naszego Inżyniera Brötje. Wspólnie doprecyzujecie Twoje potrzeby, by następnie określić szacunkowe koszty inwestycji.

    03.

    Instalator

    Zaproponujemy wykwalifikowanego instalatora z Twojej okolicy, z którym umówisz się na wizję lokalną.

    04.

    Wizyta i oferta

    Podczas wizji lokalnej, instalator zaproponuje optymalne rozwiązania. Następnie sporządzi kompletną ofertę zawierającą kosztorys oraz warunki płatności.

    05.

    Realizacja

    Decyzja należy do Ciebie! Jeśli zaakceptujesz ofertę, instalator ustali z Tobą termin prac oraz wyjaśni szczegóły dotyczące realizacji zadania.

    Porównaj